the reign is calling murder.

Håller på med en sista uppgift i historian, om Pinochet. Rätt intressant, men jag har ingen ork. Känns rätt sjukt ändå.. Innan vi började med detta visste jag faktiskt inte att han inte dött förrän 2006. dvs att jag faktiskt var i samma land och stad som honom för ett par år sedan.. Men iaf, förlåt gruppen, men jag orkar seriöst inte. Känns skitdumt, att ni ska behöva göra allt jobb, jag är dum >__<.

och nu fick jag ett sms av Mr Svin. Tydligen har folk ringt honom inatt och hotat honom för någonting han gjort mot mig. Och han undrar om jag skickat folk på honom. Haha. Okej, att han förtjänar ett kokt stryk men varför skulle jag skicka folk på han? :/
Jag undrar vem som ringt honom för just nu kan jag inte komma på någon som kunnat ringa han ;/.
heeeeeeeeelt störande.
och dum som jag var satt jag en halv meter ifrån en utav irmajävels bästa kompis och snackade skit om honom (Y)
INGENTING går ju bra längre.

Snart är det 4 juni, helvetehelvetehelvetee. har 4 prov och 6-7 uppgifter att lämna in. JES.

kan det inte bara sluta? Jag bara inte orkar denna skiten!

i need some help to help myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0