Hur låter ni? SKRIK!

oh, jobbig dag. igår hade vi friluftsdag, as kul. Idag vaknade jag upp och trodde att någon hade brutit vartnda kota i ryggen på mig och skulle göra ett kuk-nationellt prov i matte, som jag fick reda på igår att det skulle vara idag. ville jag bara skjuta mig själv? JA.
Menmen, marie-louise och marion fick mig pepp och jag var säker på att det skulle gå bra. gjorde det det? NEJ. Evelina och jag har gjort det igen, misslyckats. jävla bajs. nu kommer vi få läsa matte IGEN i trean. (Y)
sug av mig
Så jag har inte varit så positiv idag, skulle lämnat in skit om projektet och jag har ingen aning om vad jag ska göra för något.
sug av mig twice.
Iaf, var med på gympan idag, glad att jag var, jennie körde en kul uppvärming och sedan var det massor med spökboll och nånting-mer-boll. funfunfun.

Ringde idag också efter jobb på Hotell Sköna Rum. Ska dit imorgon och kolla läget ;D. jag hoppas verkligen jag kan få något där så jag kanske kan börja leva på mig själv istället för på andra? yup.

Mer kul än så blir det inte, ska sitta här ikväll, förhoppningsvis göra klart svenskan och plugga på romantiken och upplysningen (Y)

STORT jävla grattis till Emelie Augustsson som fyller år idag <3



 


Kommentarer
Postat av: madde

haha jag ska också läsa matte i trean! weho ! :S

2007-05-26 @ 10:07:46
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag också :P

2007-05-26 @ 13:13:22
Postat av: nea nea nea nea

omg, fyfan för matte.

2007-05-27 @ 11:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0