Case open, case shut.


 

But you could pay to close it like a casket.


Idag är inte en bra dag. Jag vaknade upp (med några av de bästa brudarna) men mitt humör är absolut inte på topp. Just idag känner jag för att bara hålla mig undan, gömma mig och gråta tills jag är helt uttorkad. herregöstanes vilken tjurfink jag är idag. Hoppas jag har humöret uppe så jag pallar att gå på kursen idag. eller nej, det kommer jag göra vilket fall som helst. det är kul. och jag blir glad när jag har kul. att vara glad är bra.
Har exakt 0,00:- kr att leva på denna månaden. Känns sådär, för jag är inte klar med sofias presenter.. Får se hur det löser sig.. Måste betala gitarrkursen också, köpa nya strängar och köpa en mp3. Det blir tufft. Får nog leta efter ett jobb snart, för jag klarar mig inte utan pengar. herre, det är på tok för lite pengar vi får i månaden.

Snart flyttar vi också och förhoppningsvis blir det bättre ekonomiskt, men jag vet att det kommer bli problematisk på andra håll. Men det löser sig.



49250-69

Igår var i på Universeum! KUUUUUUUUL! Det mesta som kom ut ur min mun var "COOOOL" ja, kanske 500 ggr.. haha. heeelt fascinerad vart jag. Barnen liksom stog och petade på glasen och sa typ "hej hajjen" Jag var mer "COOOL, SER NI HAJJEN, HALLÅ KOLLA DÅ!" men ja, är man lättroad så är man (:
image70 

image71

Fasiken, jag vet inte hur det blir.. Jag antar att jag hade hoppats på någonting, men jag vet inte någonting alls längre. Jag hoppas iallafall att det inte blir obekvämt och sånt när vi ses.. Kan verkligen inte sluta tänka på detta, helt sjukt. Jag är fast i någonting jag inte ens har påbörjat. Eller nää, det låter för besatt. Men ni fattar vad jag menar, väl?


Such a long, long way to go
Where I'm going I don't know
I'm just following the road
For a walk in the sun




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0