winter just wasn't my season.

Igår, vilken helvetes jävla dag. jag har aldrig varit så bakis, hujedamig. helt sjukt, hela dagen mådde jag illa, jag skakade, kunde inte sitta still, armar och ben domnade bort, jag hade hjärtklappning och snurrade, flackade med blicken och blev borta i sekunder flera gången. fyfan säger jag bara haha. mamma bara skrattade åt mig, haha.
men iaf, åt middag på kullgrens med jobbet, firade Elin som fyller imorgon.. skönt när man fick HUR god mat som helst, när man inte ätit sen dagen innan. hähä.

idag har jag jobbat, duktigt. träffade malin när jag var på väg hem, så jag hängde med och fikad med henne, cissi, pia och tobbe. och siko såklart. trävligtträvligt. haha, sen åkte andreas och sabina förbi med mopeden och cissi råkade släppa så siko sprang efter från videomix till bibloteket ungefär, hahah. sötnöt.

är helt ensam hemma nu, trist. men jag ska lägga mig och kolla på one tree hill, är helt slut efter jobbet.

Just nu;
Haley James (Bethany joy-lenz) - Elsewhere
Pete Murray - So Beautiful
Three Days Grace - I hate everything about you
Guano Apes - Open your eyes och Big In Japan
Red Jumpsuit Apparatus - Guardian Angel
Silverchair - Suicidal Dream



fuckthatshit
piiss aot


Kommentarer
Postat av: Lisa

vart jobbar du? :)

2007-06-16 @ 18:38:50
URL: http://www.nogg.se/lajsalarsson
Postat av: nea

på centralhotellet Sköna Rum :)

2007-06-16 @ 21:45:34
Postat av: Lisa

ligger det i uddevalla ? :P

2007-06-17 @ 19:15:53
URL: http://lajsalarsson.blogspot.com
Postat av: nea

japp, det ligger en bit från centralen, mitt emot ekonomen :)

2007-06-17 @ 21:11:55
Postat av: Lisa

du menar mekonomen? isf vet jag vart det ligger :) haha

2007-06-18 @ 21:01:30
URL: http://lajsalarsson.blogspot.com
Postat av: nea

haha, jag vet inte riktigt vad det heter, men det är nog rätt ;D.

2007-06-20 @ 11:20:17
Postat av: nea

haha, jag vet inte riktigt vad det heter, men det är nog rätt ;D.

2007-06-20 @ 11:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0