time is running out.

söndagen hände inte mycket, jag kom hem och tränade med sofia. kuul var det! ;D dessvärre fick jag någon fruktansvärd träningsvärk så det skriker om det. skulle ha tränat idag också, men imed att jag ligger efter i skolan och kan ännu inte röra mig så tänkte jag att skolan får gå före idag.
det fick kusin också göra idag, sakna mycket. synd bara att vi inte kunde ses en längre stund.

igår hände nog inte mycket heller. jag åkte med lina hem och vi pluggade en stund iaf. sedan åt vi, kollade på tv och gick och la oss. kunde dock inte sova, sov kanske ca 2 h. vet inte vad det var som höll mig vaken. men sen har jag aldrig kunnat sova bra hos henne. ;/. dessutom har dom en jävel till hamster som gillar att motionera på natten när linnea försöker att sova. hoppades innerligt på att den skulle dö.
efter ett jävla tag börjar jag helt plötsligt blöda näsblod. jag som nästan aldrig blöder näsblod.
jaja, somnade och en stund efter var klockan 06;00 och lina skulle upp. jag tänkte att jag skulle sova lite till, så jag tog kudden över huvudet. men icke sa nicke, här fick man inte sova.
upp, dricka kaffe, käka macka och klä på mig. sedan gick jag till bussen. lina hade feber och öroninflammation, så hon stannade hemma.

för övrigt har jag haft en rätt skaplig dag i skolan. inte alltför kul, men inte helt trist heller.
sista lektionen hade vi livskunskap vi sitter i ring och pratar om sex, alkohol och andra kuliga grejer. ooooooch så börjar jag blöda näsblod igen (y) toppen.

nu är jag bamsetrött av pluggandet så jag tror jag lägger ner för kvällen. ska gå och börsta huggisarna och göra mig redo för zleep. idag ska jag sova MINST nio timmar! sådeså ;D

imorgon ska jag till La Iglesa och sjunga! :)


köss haj.

Om du bara kunde växa upp och bete dig som folk.. Bara sluta vara så långsint och omogen. Jag vet, att du trodde att jag skulle komma krypande efter en vecka, för jag alltid gjort det annars. Inte denna gången. Jag tror du är rätt chockad över hur lång tid det gått.
Ibland saknar jag dig att jag nästan inte vet vad jag heter. Men ibland vill jag också skada dig, riktigt skada dig.
Trots det, älskar jag dig. -?

CAN I BE WITH YOU?
(I miss you miss you)
Hello there the angel from my nightmare
The shadow in backround of the morgue
The unsespecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
And we'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never end

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness comes creeping on so haunting everytime
And as I stared I counted the webs from all the spiders
catching things and eating their insides
Like indecision to call you
And hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
stop this pain tonight


DU OCH JAG.

Kommentarer
Postat av: sooofsi

menar du cola ?

2007-01-18 @ 09:29:01
Postat av: n..

jag tror det ;(

2007-01-18 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0