SOMETHING IN THE WAY.

Imorse när jag vaknade hade jag sjuk ångest. Jag kunde inte somna om, tankarna bara flög omkring.
- måndag,skola,prov,inlämningar, jehovasvittnen,historiesyn,läxförhör, deadlinesgångpågång,engelska,svenska,webdesign. Och detta är inte ens hälften av vad vi har..
Jag orkar inte med det, jag klarar inte av pressen. Jag är som en tickande bomb, jag låter inte skolan stressa mig alltför mycket. Men ändå hamnar jag i mammas famn och fortsätter att förstöra hennes tröjor med mascarafläckar. MEN. ..jag är inte redo för att ge upp.

Helgen bestog av nykterhet, halvkul fest och massa mys och massor med grin. Den senaste veckan har jag blivit en jävla grinpelle. Jag är förbannad mot allt och alla, så ta inte illa upp. Det är nog dieten som gör mig såhär. Imed att jag är en väldigt matglad liten flicka, så är jag gött förbannat för att jag inte får äta vissa saker. Godis och sådant, det går relativt bra. Men just saker som pasta och POTATIS.. Det är där själva utmanigen ligger. Sen är det klart att jag nästan dreglar sönder när någon i min närhet käkar en god kaka. Jag får för sjutton inte ens äta muffinsen jag bakade. Sen är också fantasin problemet. Jag kan ju bara äta kött, grönsaker, ägg, såser.. Inte är det lätt att bara komma upp med något att äta.. Mygosh, det kommer inte bli lätt, men jag ska klara det. För jag kommer vara så nöjd och glad sen när det är över.

Sommaren. GUD, vilken längtan. Det är sjukt, jag är så sommarsjuk nu. Speciellt när vi har bestämt att det blir Hultsfred! Jag hoppas jag kommer vara "beach-snygg" också, haha ;D. Det hade ju inte varit fel, haha. Och pengar måste fixas. Sofiajävel ska jobba nästan hela sommaren. VAFAN SKA JAG GÖRA? Jag sa att jag skulle hitta en ny kompis ^^, Fast Ida, du ska väl inte jobba hoppas jag :). Vi måste också förbereda oss inför Hultan, gumman. Det ska jag hjälpa dig med! :)
Kul också att man kommer in på krogen! ...I SLUTET AV SOMMAREN (y)
Jag längtar till sol, bad, 3,5 i muséeparken, sena sommarnätter, sång och dans, äventyr med mina bästa och det sanna nöjet att träffa nytt folk! Det kommer säkerkligen bli en bra sommar och en bra sommar har nog ingen något emot.

Förut idag satt jag och tänkte på en film jag vill se. Malibus most wanted. Det var ett jävla tag sen jag såg den. OCH VET NI VAD? Jag hörde precis på tvn "don't be hatin'" GAH. GLAD JAG BLEV. Tisdag kl 21.00 på 6an. Nu kom Sebbä och Ida. Vi ska spela lite Donky kong (ovanligt) och jag bjuder dom på varsin muffin. Snäll jag är. Och nu blev jag SUR. Ida säger att vi bara har FYRA liv. JAG SATT I ÖVER EN HALVTIMMA OCH SPELADE FÖRSTA BANAN OM OCH OM IGEN. HADE FÖR FAN 62 LIV NÄR JAG SPARADE! NU ÄR JAG GAARN!

Puss och kram, vi ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad är det för jobbig diet du har nea? ;/

2007-01-29 @ 11:57:26
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com
Postat av: ida ida ida ida

du honey, du är bäst. men du, vi kan inte stänga av spelet i fortsättningen :O

2007-01-29 @ 15:06:52
Postat av: nea nea nea nea

Ida: haha,nej. men då får det stå på 24/7 ju :o.

Lisa: GI-metoden ;p

2007-01-30 @ 08:52:19
Postat av: Lisa

fan vad jobbigt ;/ skulle jag aldrig orka. har lagt upp mina egen diet vettu ;) haha

2007-01-30 @ 14:45:20
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com
Postat av: nea nea nea nea

haha, vad är det för någon då? :p

2007-01-31 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0