make you smile.

Det är sjukt hur populärt det är att gå ner i vikt. I varje tidning hör man något om de nyaste dieterna, eller dom som gått ner så mycket på så många veckor. men jag köper det!
försöker just nu med GI metoden som jag skjutit upp huuuuuuur länge som helst.. hoppas bara att det går bra.

i söndags var det boxing igen. det var roligare denna gången ;D. så jag och sofia bestämde oss för att köra på tisdag igen. om vi inte hade för mycket träningsverk sen söndagens pass. för mig är det iaf inte så farligt, har lite i armarna, men det ska jag nog klara av. men det är kul med box iaf, så det blir ett fast pass. nu har dom ju bytt nummer på s-core också. jag tycker inte det är lika kul längre. synd. jag som tyckte om core så mycket ;D.

yäs, imorgon blir det nog ingen skola ;D. stannar nog hemma och powerpluggar ett tag. sen ska jag ner till muséet och kolla på laneby, akin och doffe :p. sen blire sportlife som gäller.
hoho, det är så kuul..


GASH vad jag längtar till hulstfred nu. blev lite besviken på första bandsläppet, men ozzy, timbuktu och neverstore ska dit iaf! jag hoppas verkligen att vi ska dit iår! jag och sofia lovade varandra, PÅ RIKTIGT, att vi skulle åka iår :p. haha. inte ens pengar skulle få hindra oss ;). har redan gjort en planeringslista för ett tag sen. ganska längtansfull ;D.
hoppas att my chemical romance kommer dit, imed att vi inte hann köpa biljetter till deras konsert i april ;(.

Du vet att du klarar vad som helst.

nu ska jag fortsätta spela donkey kong ;D.
köss haaj.

Kommentarer
Postat av: ida ida ida ida

jag hoppas jag klarar det! för du vet hur jävla gärna jag vill älskling.. och jag hoppas också my chemical romance kommer! love yoou

2007-01-22 @ 22:56:43
Postat av: Emma

Så du stannar hemma idag du :P

2007-01-23 @ 08:47:26
URL: http://emmapemmaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0