Make you smile.

Gårdagen började med; Vart, när och hur. Men det löste sig ganska snabbt. Jag gick med Sebbä ner till stan för att hämta ut pengar, såg en hundring i bankomaten! Vågade först inte ta den, men det ändrades snabbt när Ida, som jag pratade i telefon med, tvingade mig. Och så var jag hundra kr rikare! sedan träffade vi Aalex och vi gick hem till Sebbä. Satt vid datorn en stund, dom dansade till idiot-slagsmålsklubben och vi lagade mat. God mat var det också och självklart stog Sebbä för den, jag kan inte laga mat. Det blir kyckling, röd currysås och nudlar. GOTT!
Ida kom sen och lyste upp. Och sist, men inte minst, kom Thommy och Martin full som ett ägg ;D. Det blev cider&öl, tv-spel, massor med musik, bordsfotboll och en massa bus. Jag och Martin, eller Tiffany och Conny, gjorde en klapp-ramsa. Det var kul ;D. Efter ett tag gick vi hem till Mark in da park. Resan dit var lång och blöt, men väl där var det rätt mysigt. Vi satte oss i ett annat rum, haha. Lyssnade på gamla godingar och jag och Ida började nypa varandra i brösten. Det har blivit en vanesak nu. Alltid ska vi vara på varanda :). Det blev en massa vin och massa skoj. Sen hade någon fått i sig för mycket och jag glömde mina jävlaidiotkukglasögon hos Mark. Det betyder att jag måste gå hem till han och faktiskt TRÄFFA honom. Shit, jag undrar hur det kommer gå ;/.

Idag vaknade jag halv sju och var torr i munnen som sandpapper. Jag sprang ut i köket för att hämta vatten. En vatten flaska och ett stor ikea-glas med vatten blev det. Somade om, vaknade vid 10. Läste i min "lillla" bok i hopp om att bli trött och sova ännu mera. Men när jag skulle somna om skickar Idafan sms och sen stund efter kommer mamma in. Igår när jag kom hem skrattade mamma åt mig för att jag var så full ;D. Haha.
Idag vill jag på bio. Jag hoppas folket hänger på :). Hittade ju 100 kr igår så det har jag råd med, jajjemänsan.


Nu ska jag skaffa mig morgonföda, för jag är bajshungrig.

köss haaaaaaaj.


Kommentarer
Postat av: ida ida ida ida

haha, vem fick i sig för mycket? :D

2007-01-13 @ 19:51:11
Postat av: nea nea nea nea

hm, jag vet inte, ida tror jag hon hette. träffat henne?

2007-01-14 @ 14:29:38
Postat av: ida ida ida ida

åhfan, najs namn. jag vet inte riktigt, ska ta mig en funderare ;D

2007-01-14 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0