Idag har jag köpt tvättmedel.

sen kom ida och sa att jag var en sork med en  bebis i magen, och att jag skulle föda imorgon.
men ack ack, jag trodde henne inte, men nu när jag känner på magen så känner jag en bebis.
min bebis som jag och marcus ska få ska heta bernt och ska vara orange.
marcus har lovat mig en orange bebis, helst ska den vara brun också, bruna fläckar liksom.
tror ni att det blir bra? jag tror det blir bra. ida lovade att vara gudmor åt bernt, hoppas bernt
kommer tycka om ida, annars blir jag ledsen. jag längtar tills imorgon för då ska jag föda,
jag hoppas marcus kommer hålla mig i handen, så jag slipper bli ledsen. marcus kommer bli en sån bra pappa så jag dör nästan, jag.. jag vet inte vad jag ska säga, jag finner inga ord för hur
söt marcus är när han är naken, jag dör. och han kommer bli den snyggaste och sexigaste pappan i hela världen och bernt kommer vara så lycklig att marcus är hans pappa, så det finns inte. bernt kommer senare få en syster också, som ska heta bernti och hon ska vara spygrön, det är en sån bra färg. marcus vill nog också att hon ska vara spygrön. jag har alltid önskat mig ett orange barn och speciellt ett spygrönt barn, jag längtar så enormt. jag tror bernti kommer födas om en vecka. då är marcus inte här, men han kan stödja mig igenom telefon. jag älskar bernt, bernti och MARCUS.

ta och hej, leverpastej. bilder på bernt och bernti kommer inom en snar framtid, ungefär nästa vecka. dom har redan nu berättat för mig att bernt väger 10 kilo, detta kommer bli perfekt.

/ bernts mami.

Jag kan inte ta åt mig all äran när jag säger att det är jag som har skrivit.
ida är författaren och jag förstår inte hur hon kan komma på allt.


MEN. Idag har jag iallafall köpt tvättmedel på shell! :D
imorgon kommer en very special boy ;D. 21.20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0