rakkarong

Jävla sjukt igår. somnade runt tio, vilket är ytterst ovanligt. Vaknade och var helt säker på att jag strax skulle till skolan. Gick upp på toa och när jag kom ut märkte jag att det var mörkt och tyst. Ingen hemma, tänkte jag. Gick till sängen för att kolla mobilen. Klockan var förhelvete 00.40 och jag var helt utvilad. Men jag kunde inget annat att göra än att somna om. När jag vaknade då jag verkligen skulle gå upp var jag bajstrött. jekla skit.

Orkar inte en dag till, vill ha jullov, sova hela dagen och träffa släkten på julis.
Är nervös över idag och jag har inga cash så jag måste få tag i pia och det är ju inte alltid möjligt. Bra att jag har hennes nummer (Y).
Förövrigt är jag jävligt trött på folk som är så himla julglada. Älska julen och älska dagen, men snälla, gör det inte i min närhet!

Naj, ska försöka göra någon nytta nu tänkte jag.

tack det var allt, hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0