Hemmaaa, aaaa.

Kom precis hem, blev strandsatt i min trappuppgång. Jag glömde nycklarna hemma, men jag är inte förvånad. Inte heller förbannad, jag är bara van. Är hungrig som ett svin och har skrivit om mitt CV. Ingen idé att det står att jag går andra året, för det är ju ingen sanning. Dessutom kunde man lägga på lite jobb (Y).
Har också solat, gött gött. Och nej, Sofia. Jag ville inte skjuta mig själv efter halva tiden, JAG FRÖS!

Jag ska nog ta och work out:a lite tror jag, får nog ta hjälp av käre bror. Jag ska dessutom börja med thai chi (osäker på stavning) för att det sa Elviras kalender i horoskopet. Det fula med den jävla boken var att det stämde så jävla bra med allt. Och inte bara för mig, utan för Evelina och Elise också! My god.
Så jag tror bestämt att thai chi är min grej.

Också congratz till min kära syster Johanna, som fyller år idag! Grattis!

tack det var allt, hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0