"Fan, det är ju fullt!!"

Sa jag på den inte alls smockade parkeringen på Ullared. Vi var andra bilen in på parkeringen. Ja, min humor är kanske inte det bästa men den duger iallafall när man är hungrig/hemligttrötttypövertrött/frusen på en usel parkering med en söt linaroger.
När vi skulle hem var vi äckligt hunriga och fick ta oss en liten paus. Jag köpte korvmeny med mos och lina köpte jävla falafel. Hennes smakade koblaja som friterats och jag fick ingen ketchup!!!!!!!! Dessutom hittade jag något som jag kallade spermasås i moset. MUMMA! "Kan jag få lite sperma till det där?"

Ja herregud. Sedan orkade vi inte gå in igen så vi åkte hem. Fast på vägen somnade jag till ett par gånger, vilket jag försökte dölja för min chaufför, dock har jag en känsla av att jag inte var så trovärdig. Sedan märkte hon själv att hon höll på att somna så hon bestämde att vi skulle ta en powernap. Gott, tänkte jag så vi körde in vid ett äldreboende, men sorget nog kunde vi inte stå där. Så vi åkte ner för en backe och hittade en vändzon. PLING. Där stannade vi och sov i 40 minuter :). Sedan åkte vi vidare och stannade först på statoil för att köpa bränsle. Ja, för både oss och bilen.
Sedan åkte vi vidare till en rastplats dör vi chillade, så att säga. Spelade in film och tog massor med kort och bara var helt kokobello :). Städa, vänta på att linas family kom hem och sedan blev det hem till moa och sedan till GG. Det var helt okej, lite jobbigt emellanåt dock. Trevligt folk förövrigt och sedan en god natts sömn, men inte en sp himla skön dag i skolan. Luciatåg, där Kevin såg ut som en stoppad, ja någonting iaf. Hade nog velat gå på det stora luciatåget i Agneberg, Kan nog slå vad om att det var lite bättre.

Nu ska jag, cola och christina käka och sedan in till stan för att kolla på när Rebecka visar upp deras dans. Och det ska bli kul!
Sen blire film och plugg. Köpte "kvinnans bibel" Cosmopolitan när jag såg vad de hade att erbjuda mig. The Last Kiss med Zach braff<3.

Det var allt.
hugs and kisses, hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0