När livet lurar oss alla.


Henrik Jumark
1989-02-09 - 2007-04-05
R.I.P


Man vet aldrig, att vad som helst kan hända, när som helst.
Jag visste inte att det mötet förra veckan skulle bli det sista. Då du gjorde narr av mig och jag slog till dig lätt i magen och vi skrattade. Man vet aldrig. Och man uppskattar inte heller saker, som man kanske egenligen borde. Om tusen bra saker händer försvinner de fortare än ögat när något dåligt händer. De dåliga tar över och man glömmer av de positiva i allt. För det kanske inte finns något positivt kvar.
Men.
Det är klart att det blir tomt utan dig. Jag träffade dig ytterst sällan, men det var alltid kul ändå.
Man märker verkligen att många kände dig. Som när jag var uppe på minnesstunden, folk jag inte hade en aning om att du kände stog där med blommor i handen. Du var en go kille, indeed.

Kommentarer
Postat av: lina

ush :( vila i frid! (f)

2007-04-08 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0