RÖKFRI I NIO MÅNADER.

hurrahurrahurra till mig.
Jag sitter hos sötoIda och är fet som en julgris. Vi har bakat kladdkaka och det var suuper.
Så på måndag måste jag träna. Eller på tisdag, eller när jag orkar. Fyfan vad jag är lat och trött som en idiot. Evelina väckte mig kl 9 imorse  för vi skulle träna idag. hoho, men jag var kanske inte såå himla flitig ^___0. Fast jo, på vattenmassagen. OH; YOU GOTTA TRY IT.


Åh, jag märker verkligen hur mycket jag saknar dig när jag tänker på när vi sågs sist. Jag hoppas det blir så, som vi sa. För jag längtar något så otroligt efter dig <3. Du anar inte hur mycket jag tänker på dig, jag undrar så hur du har det, jag hoppas verkligen du mår bättre nu. Annars hoppas jag att jag ska få dig på bättre tankar. jag hoppas, hoppas.


RING.
jag vill, vill, vill, vill.











JAG VAR FÖRST, FÖRE ÄCKELKUKASTRID.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0