GOSH.

Har nyss varit hos specialpedagogen på sinclair.. Hon är trevlig och verkar bra. Hon vill iaf hjälpa mig.
Men efter detta möte har jag mer ångest, jag vet inte om jag pallar detta.
Malou har skickat mejl till mig ang mina rester. och hon säger att jag inte gjort det tillräckligt bra. känns förjävligt. jag kan inte mera, jag undrar om jag verkligen inte är dummare än man ska vara :/...
Matten är fyhelvetes svår, jag får inte ihop det. på hela denna terminen har jag gjort ca 4 tal. Hälften fattar jag inte ens.
Shit, hur dum får man bli?

Jag vet inte om jag ska hoppas på att gå om eller om jag ska hoppa av. För jag klarar det helt enkelt inte.
Allt jag ville var att bevisa för alla att jag skulle klara av det, för ingen trodde på mig.
Men ja, ni hade rätt.
you win.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0