With you I fall so fast!

jag vet inte hur jag ska sätta fingret på mina känslor. Jag har tänkt sönder min hjärna snart och ändå vet jag inte vad jag kommit fram till.. Eller gör jag det? gör jag det, gör jag det?fan också, för jag vill, jag vet att jag vill. Men jag vet inte. Jag älskar dig, det hoppas jag att du vet. Och det finns inget annat jag vill hellre än att vara med dig. tror jag. eller jo det är klart.. Tror inte att detta är lätt att förstå, men det är lugnan, för det gör inte jag heller.

Jag saknar dig så himla mycket, varje jävla dröm får mig bara att vilja hålla om dig mera. Det var mer än ett år sen du kallade mig älskling.. Och det gjorde du i min dröm inatt. Jag hade samma känsla då som när du sa det första gången till mig, ja jag kommer ihåg det för det kändes så himla bra

Helgen har iaf varit mysig, i fredags festade vi och igår var jag i gbg och var på kalas. Mysigt som fan, åt som in i helvete och det var gott.  

Nu ska jag äta, för det har jag inte gjort sen imorse för jag har legat i sängen hela dagen och kollat på tv.. men det är skönt att lata sig, speciellt när jag har massor med inlämningar denna veckan ;(;(;(. jag hatar det ;(.





family.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0