tidsfördriv.


Listan är snodd från Lisa.
Favoritcafé: Yerba och coffe stars eller nya fikabordet hos evelina.
Favorittidning: veckorevyn eller ja, korsorden i dem.
Bästa saken som händer i höst: vet ej, måste nog säga höstlovet för då kanske man kan träffa nån.
Jag saknar: Marcus, chile och sommaren.
Favoritplagg i garderoben just nu: Min röd-svart randiga tröja från H&M.
Byter gärna garderob med: Faktiskt Ida, för hennes kläder kommer jag i.
Vanligaste färgen på mina kläder: vit eller mörk.
I höst kommer jag att gå klädd i: alla olika färger.
Men absolut inte i: tunna kläder :)
Byxa eller kjol: Byxa.
Sminktips till allmänheten: jag kan inte sånt :)
Senast utlästa bok heter: Berätta inte för någon.
Mitt rum kan beskrivas som: stökitoch fint. mycket saker på väggarna, men jag gillar det :)
Mig själv med tre ord: glad, sprallig emellanåt och kul.. ? :p
Jag tränar: på Sportlife med Sofia och Evelina.
Jag ville bli när jag var liten: Målare, snickare, polis.. :/.
Höger- eller vänsterhänt: Absolut höger.
Humör just nu: trött, slö och lite depp.
Jag äter absolut inte: bajs
Vad sa du senast: jag vet inte ;/.
Hur många kuddar sover du med: fem, men använder bara en men jag gillar det.
Sparare eller slösare: båda faktiskt!
Bästa film: gosh, jag gillar så himla mycket.
Har du några homosexuella vänner: jaa, Peeteer :)
Tror du på mirakel: ibland.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två är lagom..
Bio eller promenad: promenad till bio ;)
Är du kittlig: njeee. bara ibland och i nacken :O.
Snarkar du? ja :$
Stjärntecken? lejon.
Rädd för insekter? jaaaaa.
Äckligaste insekten: alla :o
Vad vill du jobba som? psykolog kanske.. eller typ massör kanske.. vetej..
Chips, morötter eller godis? allt (A)
Pizza eller hamburgare? hamburgare.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? absolut! vill ha piercing i läppen nu.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): stökit, men jag gillar det.
Gungar du på stolen? Ja, om den är go att gunga med.
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger.
Gillar du att sjunga? haha, ja :p. speciellt med Evelina.
Anser du att du är stark? njaa, inte mer än någon annan :p
Använder du knark? Absolut INTE!
Kaffe, te eller inget? Kaffe och te, tack.

Tack Lisa, för denna listan. Den var rätt rolig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0