i adore you.

jag känner desperationen, jag vet inte hur jag ska hantera den. Ju mer dagarna blir, desto mer känner jag mig.. jag vet inte. Fan också...


Fan ta dig, fan vad ont i hjärtat jag fick.
Men vadfan har jag och säga om, hon är ju tydligen din "vän".
MEN vissa hade iallafall inte gjort det utav respekt.
Men inte du.


Idag måste jag plugga lite. Sen skulle jag fika med Lina också, om jag hinner det :). Mys.
Sen ska jag lägga mig relativt tidigt, blev ju inte så mycket sömn inatt, SOM SAGT. ;).
Förlåt, men du anar inte hur irriterad jag blev, men jag hörde hur irriterad du blev, haha.

yesyes, herrå leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde man undgå att höra hur jävla irriterad, JAG VAR? :D haha, och ännu mer sur blir jag när jag inte läste smset i tid. jeg elsker deg elskling.

2006-10-22 @ 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0