jag brister.

igår;
jag klarar inte av hennes närvaro, allt hon gör irriterar mig. och faktum att jag måste låtsas tycka om henne, trots allt hon gjort, gör mig ännu mer irriterad och rent ut sagt falsk. Men det skiter jag i. så länge hon bor tillsammans med evelina måste jag uppföra mig.. men jag ska säga er en sak, det är jävligt svårt. snart kommer jag spräckas och ställa henne mot väggen.. om jag nu kan det.

Evelina lagat mat till mig nu, lax med klyftpotatis och någon god sås. priset för detta, är som vanligt, att jag måste diska. fick rätt mycket kvälvjningar när jag gick in i deras kök.. haha.
Men min lilla kämpe är bra, hon har hjälpt mig med mitt tal till nationella imorgon och jag har hjälp henne med engelskan. jag har myycket kvar, men jag hade aldrig klarat det utan evelinapina <3

Idag;
Sitter just nu i skolan och förbereder mitt tal jag ska ha i svenskan. klippt ut små talkort. guuud jag är nervös. sovit dåligt som en tok inatt också. vet inte var det var, men jag låg jättelänge med vidöppna ögon kunde inte somna. evelina var söt och lade armen runt mig när hon sov. det hjälpte faktiskt.
- somehow i didn't feel as lonely.

gick upp vid sju och satte mig vid datorn, bara att börja plugga.. shit, jag kommer gå under.


i need some help to help myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0