you must keep your secret,

    like a soul in your throat.

Jag vill inte, men jag vet att jag vill.
Jag vet bara inte vad jag vill.
För jag har väntat, i tusen år, verkligen tusen år på att detta ska inträffa, men nu står jag med stenen i halsen och kan inte koncentrera mig på att andas. Det är alldeles för tungt.

Jag kan bara inte låtsas längre.

Jag har saknat dig, jag har saknat din närvaro.
Snälla, låt oss aldrig vara så.

Helgen i sin helhet har varit ganska bra, dock har det varit mycket saknad av en speciell person. men ja, jag antar att jag bara måste få vänta och se mig fram.
Kanske jag också kommer se rosa dagar.

Det är underbart kul på sådana läger, bara man inte måste göra jobbig skit som att  prata ofantligt mycket om gud :/.
Det är bra till en viss del, sen blir man bara uttråkad =)

Nu ska jag ängna min dag till att plugga, jag måste verkligen. Jag har ännu inte börjat och det är dåligt av mig.
Börjar snart gå utför. Och det är mycket tråkigt för mig. Mycket.

uschamej, måste dra utanför skolan för att kunna få fram mina arbeten också, sånt är otroligt orka.

men ye.
hare bajs.
puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0