VG

49250-18

Hej, jag fick VG på en uppgift jag har gjort! Haha, lätt stolt!

Denna lilla helg har vi varit i stugan ( Andréa's) och haft rätt skoj, Andréa hade med sig ett suuuper kul spel! Sånt spel man gör det själv, man har en kamera och sånt :D
Vaknade upp på tordag morgon och var något fruktansvärt bakis, men det är sånt man får leva med.
På fredagen åkte jag, Paul och Alexandra in till stan. Vi missade bussen med två min. gash..
Vi liftade till bussen (innan vi missade bussen) men fick sitta där en timma. Jag var riktigt trött, riktigt över trött, så som Sofiababy kan bli :D. Jag satt och tjöta hela tiden och kunde inte sluta skratta. Sen när bussen väl kom så åkte vi igenom hela sverige nästan,kändes det iaf som. Massa ställen som jag aldrig vart på :D. typ Fjällbacka, hamburgsund och grebbestad och grejjer :D.
PLUS att jag hittade en vaacker nirvana tröja och en Jack tröja. :).
Ska dit med morsan för att köpa dem:)

Idag har jag haft EVK. Jag behöver inte gå om, fjuuuh.
Jag ska dock gå sommarskola.. Men men, a girl's gotta do what a girl's gotta do.

Prov sedan för resten av klassen, men det måste jag skjuta upp.
Pluggplugg efter school.
Dessutom kommer jag inte få träffa marcus på ett tag nu :(.



Jag ger dig inte min morgon och inte min dag, du får något så mycket bättre.
Du får hela jävla jag.



Kommentarer
Postat av: Babydoll *

Darling då var du ju hemma hos mig, FJÄLLBACKA! Balle! Varför kom du inte och hälsade på mig? :P
Puss Menia *

2006-05-29 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0