Scary...

Igår kväll så bestämde jag mig för att vi små flickor skulle åka och bada och grilla :).
Vi åkte, köpte "chamallows" & godis och åkte vidare  till landbadet.. När vi kom dit var det en massa folk, men det brydde jag mig inte så mycket om. Jag pratar i telefon, och andrea känner på vattnet. KALLT säger hon. SUCK säger jag.
Vi gick och grilla istället. Hade skitkul, stog och tramsa hela tiden. Sedan fick jag något av ett cpryck och trodde att jag skulle dö :/ seriöst..
Det stack som knivar in mig, jag var tvungen att andas så lite som möjligt för att lindra smärtan.Och så fort jag rätade på ryggen fick jag också svinont. Jag fick seriöst bajsont, börja tillochmed att gråta.. 
Efter ett tag bara det försvann, bara poff. 
Kändes fruktansvärt bra då, för jag trodde ju verkligen att det höll på att  hända något där en stund.

Imorse drömde jag en lagom äcklig dröm. Jag drömde att jag, sofia och massa killar var  på torget. Vi gick neråt och sofia såg att det skulle bli bråk. Det tyckte hon vart skitkul, så hon gick närmare. Jag följde henne, men tyckte att hon gick för nära, hon sket i det jag sa. En kille som bar på en eka (frågamiginte :S) ville bråka med en annan kille. Han "fångade" ena killen i sin båt och man hör en massa dunkanden. Sedan kom killen ut, helt groggy. Nu hade båten vänts och hade ett stort hål i sig. En annan kille spriniger fram och puttar båtkanten på killen som redan blivit slagen. Han får ännu ett hårt slag rakt i ansiktet. Han ramlar bakåt och börjar pilla i munnen med hela handen. OCH HAN DRAR UT SIN KÄKE!!!!

jävla dröm, trodde fan det var sant när jag vaknade..

shit.

Nu ska jag göra annat, min datakunskaps lärare kommer ju aldrig :p.
så vi sitter på golvet och bråkar om vem som ska ha musik på :p.
Evelina, min sötnos, hon vann :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0