Jag kan dansa lätt på lina, om jag bara vill.

My life be like,
Ohh Ahh.

Idag har det varit en bra dag, trots att jag vart så himla trött. På vägen ner kollade jag och Leandro på film och så tog vi kort med hans mobil.. Det vart megakul! :). Vi såg så jäkla cp ut och jag fick dessutom ett superduperskrattanfall i säkert tio minuter. Efter det hade jag smink över halva ansiktet :). Haha, fyfan va dum man kan se ut ibland :). Sen kom vi till Emma och Andreas nya lägenhet, grymt fin vart den. Jätte fin utsikt och allt, man fick tillochmed se massa brandbilar och grejer köra förbi :p. Efter en liten fika där åkte vi vidare till Malin för att se på Nellie :). Toksöt, dessvärre vart hon litte knubbig, eller rättare sagt, mycket knubbig :). Liam vart heltsöt han med, sprang runt med fotbollskläder och spotta på min datorskärm :p, kanske inte lika sött men det går vägen.
Efter massor med prat, skratt, god mat och kaffe med Polly så satte vi oss i bilen för att åka hemåt, i detta fula väder. Nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska gå och lägga mig för jag är ju så hiiimla trött.

Idag har jag också missat Sjunde Himlen och One Tree Hill.
Sofia har vart hos knape så hon har väl sett på de eller nåt -arg-
Fan det har hon redan gjort tror ja, för länge sen :p






bror och jag.
Yes, här är vi.
Kommer lägga upp några bilder sedan också, för vi är söta -.-
// Lurifix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0