SOMMARLIV

Jag hade en helt fullt ut underbar dag igår och idag. Jag och sofia åkte till thn för att köpa tält, men det stängde.. Så vi köpte lite gottissaker och begav oss till uddevalla igen. Vi kom hem till sofia, tog fem manna tälet och åkte till sund. Vi slängde på flintasteken på grillen för att vi var sååå hungriga. Satte igång med tältet, vi trodde att det inte skulle ta såå lång tid :/ menmen.. Vi fick upp tältet, började käka steken med potatissallad (vilket vi äter till allt) Fort tog det.. Vi satt kvar och njöt av det stearin ljus sofia satt upp. Vi skojade och pratade om allt och inget. sköntskönt. Vi båda märkte av att mycket mat blir man trött av.. Så vi gick in i tältet och käkade ännu mer :P. godis, dricka och tortillachips. Sedan tog vi på oss massor med kläder, la oss i sovsäckarna och sakta la oss ner mot marken. Haha, vi var jättetrötta, så vi bestämde oss för att kissa och sen sova. Förvånansvärt hann vi inte somna innan två, alla två hade gått upp halv åtta denne morgon.
Jag sov gottgott brevid henne, vilket jag inte gjort på länge. Sovit gott alltså.. eller ja, det var ju ett tag sen ja sov med henne också.. Trots att jag vaknade av ett par mardrömmar sov jag bra. Morgonen efter gick vi ner till vattnet och vi gjode en liten egen väg till vattnet. :)
Vi hittade en plastgrej som soofia gick ut med i vattnet, hon tycker inte om den bottnen där :P. På vägen tillbaka bar jag henne, för det tog så jävla långtid med den jävla plastskiten.
Hade iaf skitkul :D.





49250-21


Sen åkte jag båt hem, såg en jättesöt killepå båten och den gick jag hem till pappa och duscha. Käkade middag för trejde gången på två timmar :D. Sen kollade vi på film och mysigt :).
Nu är jag hemma och ska mysa ner mig i sängen med min nalle och kolla på film :)

Nu är det verkligen inte långt kvar till arvikafestivalen, måste beställa biljetter, så det ska ja göra nu. :)
ÅH, jag längtar!!



Nu är det som det ska, nu är jag lycklig.
Tack så hemskt mycket, min ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0