49250-20

Moni har idag tagit studenten, hon var full men jävligt fin. Det var kul som fan när de gick ut, de kunde inte resten av studentsången, så de sjöng "Andreas kronberg är homosexuell,homosexuell,homosexuell" Och han är råå homofob.
Efteråt gick jag, emelie och andrea runt på stan och kollade folk och en ruskigt snygg bil. uss.
Sedan drog vi hem till Moni och käkade och hon öppnade presenter. Haha, susig på luren var väl bara förnamnet. Och så full jag kommer vara den dagen jag går ur. vad jag längtar!

Sedan blir det träffa Sofia, jag tror att andrea ska med. Jag vill dricka öl, drack lite förut och blev så himla sugen :P. kika förbi muséeparken sen, Syrran och hennes vänner sitter där. De ska spela kubb :D. Och jag älskar kubb (AA). haha.

Sist, men inte minst så vill jag bara nämna ett namn. Robin Ramoz Salomonsson  (L).
Jag saknar att ha dig omkring. 


Du.
49250-20




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0