I spell konfusion with a "k".

So this is it.

Mitt första inlägg i denna blogg. Spännande.
Varför egentligen skaffar man sig en blogg? Jag tyckte iaf det verkade som en himlans tjeck grej. Sen verkar det ju också som om alla har en.
jeo, har inte mycket mera att skriva än att jag är djupt deprimerad. Missade första halvan på prison break idag. MEN. Det går på onsdag igen, så min djupa deprission just blew out the window. For now.

Måste också tillägga att vi hade redovisning idag, fascism.
vad är fascism?! Jag har inte den blekaste, fulaste aning. Jag sa inte ett ord under hela redovisningen,, dom andra i min grupp skötte det så bra så. Jag tror att det är dags att jag från och med nuu pluggar på det jag ska redovisa, annars går det galet, galet.

Ska nu smörja in mig med en jättesöt lotion, efter min uppfriskande varma dusch. :)

over aand out, neo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0