-

Idag har jag vart på besök hos Eva, kuratorn.
Det känns otroligt skönt att man kan gå till någon och bara prata av sig och så. Dessutom säger hon så bra saker.. Saker man blir glad över att höra, saker som att jag inte borde vara så hård mot mig själv och att jag inte gör fel i det saker och trodde jag gjorde fel.
Och det är tack vare Ida som jag började gå hos Eva. Ida har gått hos henne innan, och hon sa att Eva är jätte bra. Och det är hon! Så nu har jag besämt mig att fortsätta ändå att gå hos henne.

Idag ska jag vara med Sofia, har jag bestämt. Eva föreslog att jag skulle vara så mycket med dom jag är gladast med.

Nu håller jag sannerligen på att kissa på mig, fastän jag var på toa alldeles nyss. Knasigt.

bajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0