Haaaaj kaaaj.

Sitter just nu på naturkunskap. håller på  med sopsortering kretsloppet och shit. jag kan inte koncentrera mig för en sekund. rätt jobbigt. idag trodde jag att jag inte hade nååågonting att plugga på, helt lycklig var jag. sedan kom jag på att jag hade en analys tills imorgon.. gah.. no fucking rest..
Sedan har jag inte haft någon lektion förräns nu.. bajs tråkigt. studiepass hela dagen, ingen italienska, för jag har redan gjort provet.. bah..


Sen blir det skönt iaf. ska ner till moni och sola :). vi pratade och bestämde att man ska bli snygg till nyår, så det blir sola-moraton ;).


igår hade jag och ida tänkt att promenera, vi promenerade hem till isabell. fy satan vad halt det börjar bli nu ;p. när vi skulle hem fick jag sätta mig på huk och dra mig neråt :D. möhö.

jag hade inte mycket mer att berätta, så jag ger mig.


vet du vad vi borde göra?
Vi borde byta skorsten det borde vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0