All i want for christmas is you

Lucia igår, mysmys.
Mats var lucia och killarna var tärnor och tjejorna var nissar - tokigt, tokigt.
Trodde fan vi skulle få se sinclairs lucia tåg, men fan inget sådan nej. Stog i tidningen att "man tog kort med mobiler" hela tiden. Hallå :S. hela agneberg fick se :o.
men yeah, screw that, öp hade finare >__<
Annars har denna veckan varit rätt okej, fast jävligt jobbig. men hey, det är ju ändå ingen nyhet.
stör mig bara ofantligt mycket på vissa folk ibland. det gör skolgången rätt jobbig, if i can put it that way.
Slutar på onsdag och jag längtar så jäääävla mycket! Ska bli så jävla skönt med ett litet break nu. Synd bara att det är så kort. måste hinna springa runt och leta lite till efter klappar.

jag tänker tillbaka ett år, och jag kommer ihåg hur jag kände då. för det är precis så jag känner nu. samma känsla, samma saknad och samma tomhet. du vet, jag behöver dig. jag försöker att tänka på att det kommer att ordna sig. men vem säger att det kommer det, egentligen? vad vet man om det? det kan gå åt helvete, as far as i know. eller ja, om det inte redan gjort det. jag vet inte, pallar inte detta bara. det är svårt, sjukt svårt. för helst av allt skulle jag vilja stå framför dig och säga precis hur jag känner. men det skulle jag aldrig gjort, aldrig. du kommer aldrig få veta hur det är.
fan också.


From the heart, i'm giving you everything, everything.
From the heart, i promise you that i'll be there.



imorgon, idag, blir det tacomys med älsklingssofia. sedan blir det party. kan jag tamefan behöva, så deprimerad man blir av allt jävla skit överallt. men jag är övertygad om att det kommer vara en bra dag imorgon. ska nog skita i skolan också, kommer nog inte må bättre imorgon. min hals och mage verkar vara lite manodeprissiva, har jag en känsla av. kanske går jag på sista lektionen och gör provet, får se. skiter också i webbdesignen, orkar inte sitta där 4 h i veckan och bara sitta. känner ingen större motivation till att göra någonting alls när det är som det är.


to draw the line, allt suger.


49250-51

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, erat luciatåg var übersött ju xD ihi.

2006-12-15 @ 16:04:52
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com
Postat av: jag själv.

ja, visst var de :D

2006-12-17 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0