SOLSOLSOL

    Igår vart det en flippad kväll, men också bra. Jag tycker att det är jävligt synd alltihopa, men shit happends..
Och..
shit jag vet inte vad jag ska säga, vill ju heller inte säga för mycket..

Jag tycker om dig lika mycket för det, det ska du veta.

Ikväll blir det väl party hos andrea då :).
Men det känns som om ingen ska komma, så vetifan hur det blir :p
Hoppas iaf att det blir en lyckad kväll :).

Jag är glad att det är som vanligt igen, fastän det inte är perfekt alltihop, men vi börjar iaf komma in i vardagen igen. i've missed her.

Nu ska jag städa, mysa med lina och sedan åka och kolla på Evelina när hon spelar handboll :).

köss haaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0