Razorblades

Jag måste få säga det själv, jag saknar dig. Jag saknar dig redan, och vi sågs för en timma sen bara. Älskling, jag vill aldrig vara ifrån dig <3<3




i'm just that kind of girl that would cry for anything, anytime.

Gabi, den jäveln! Hon bara manipulerar Samuel, leker sina jävla spel. Jag önskar henne död!
GASH! För att ta hennes ord "jag förstår inte hur folk tänker" Och för en gångs skull har hon rätt, jag fattar inte VEM som vill ha henne kvar! Hon sårar Samuel och förstör honom.. Jag önskar fanimej att han kunde vara mot henne, skita i den jävla subban.. gosh!
Jessica är bäst, tillsammans med Ragger! OCH BOO! <3<3
Boo är söt och rolig och han har ju verkligen kommit till himmelriket nu..
I thailand så får man ju varken knulla, ens prata om sex eller kyssas. Man får heller inte ens sova i samma rum som motsatt kön.. dorks! Haha, som sover tillochmed med kläder när det är sjusatans så varmt där.. haha.

Baby, jag hoppas verkligen att vi får vårt egna place snart, för jag pallar inte att ha dig så långt ifrån, alltingen måste ju nästan tänkas efter att du bor där ute.. Och jag vet fler än jag som skulle uppskatta att ha dig i stan jämt -.-

You were everything, everything that I wanted 
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
And all of our memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending



Armani Black Code
I just can't get enough, i just can't get enough.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0