jag hatarhatar alla.

    Jag vill flytta nununu.
Jag vill bort nununu.

Ändå önskar jag att det fanns ett annat sätt att få er att flytta ut, men det måste ju krävas att vi får en till varning så vi blir vräkta, och du, din jävla miahora som jag har till granne. Kom med dina anklagelser och kör upp dom vart som helst, men gör det långt ifrån mig för du rent utav  ÄCKLAR mig.

Just idag och just nu hatar jag precis allt, förutom några enstaka personer, jag hoppas ni kan komma på vilka det möjligen kan vara.

Imed att vi håller på med sannolikhetslära så kan jag väl visa ett utmärkt exemplar;
Vad är sannolikheten att jag kommer få flytta hemifrån innan jag är 18?

För att vara extrema, låt oss kolla vidare på ett till;
Vad är sannolikheten att jag kommer få göra någonting igen?


Jag vet inte alls vad jag håller på att skriva just nu, det känns som om allt är., nonsens :/.

 Fuck, jag hatar detta. Jag har vart med om sånt här innan,men nu är det en annan känsla en helt annan grej.. Jag hoppas att du har rätt, sofia. Att det kommer bli bra igen.  Och det kanske det kommer, eller ja, det är klart det kommer. Men det är NU.. NUNUNU.

Jag vill bara sätta mig ner och gråta, gråta tills jag inte orkar mera och bara somnar gråtandes.

Till sist.
Marcus.
Shit, om du bara visste hur mcyket jag skulle vilja träffa dig. Just nu och just här, just du och just jag.
Om du bara visste..
Jag tycker om dig, grymt mycket. Och jag önskar att du vore här.
För ett tag sen läste jag om en tjej som fortfarande vart ledsen över att det tagit slut med sin pojkvän för ett halvårsen. Och jag tänkte, "fyfan vilken fjolla. orka sörja efter ett halvår". Men samtidigt som jag tänkte det, kom jag på.. Det är ju jag. Vad gör jag om inte samma sak?
Men det gör inget, för jag vill vara den tjejen som vet att hon haft dig, bara dig.

Anna Sofia Edstam, jag saknar dig åthelvete mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0