i need some help to help myself

i need some help to help myself
Im just not quite myself.
Jag orkar inte, orkar inte leva med skiten..
Jag hatar det, jag hatar mig.
Jag önskar att man kunde vrida tillbaka tiden och då skulle jag ha gjort det väldigt, väldigt långt bak. Och jag önskar att det gick att tänka på Elises filosofi "jag orkar inte veta vad som är rätt och fel"
Kan jag inte vara så simpel?
Jag satt på den jävla kalla scenen och tänkte.. Tänkte, tänkte, tänkte. Tänkte på att jag gjort fel och ångrar.
And it went on and on.
På riktigt, nu på riktigt förstår jag.. :/
Alla bitar faller på plats, jag är fel. :/.
Men varför? Varför är jag så himla fel?
Jag har en känsla.. Känslan kallar jag viljan att försvinna, viljan att dö.
Men är jag för patetisk nu :s..

Marcus Nils Olof Bäck Nolin..
Fuck, jag har inga ord. Jag är tom. Tom på precis allting! Jag kan inte ens tänka klart nu.
Tack gode för lovet nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0