for what its worth.

i love you, but i still don't have the guts to tell you.
Gomenasai.


Idag har det vart en bra, sen ganska inte bra dag.
Jag vet inte varför, den startade bra, jag kände mig fin med de kläder jag hade på mig och allt.. (sofias då såklart) Sen blev det dåligt. Sånadära jag-hatar-allt-idag dag var det.. Menmen.
Såklart känns det bra att vara med de två sötnosarna.
Sedan träffade jag Leo, vi gick hem till hans polare och kolla lite roliga videos, sen kollade vi på en kortfilm med Southpark, funfun. :)
Han säger nu tack och att jag lyckats göra han munter.
Och det kändes bra.
Att vara till någon annans glädje, thats what i wanna be.

Efter det har jag och mamma lyssnat på LP skivor, mamma har fått igång den frääna skivspelaren.
Jag tog mig nyss en avokado och ett glas mjölk, är redo att rocka världen till söms.


How many like him Are there still Who to us all Seem to have lost the will They lie in thousands Lank and lost Is nothing worth this bitter cost











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0