49250-11

49250-11

Ibland får man vara full och så får man pussa världens sötaste också. :)
Dagarna med er, theres no place i'd rather be. thank god for you two.

Sjukt bra..
I fredags vart vi här, hade tänkt att dra ut nånstans, men vi hamnade här ist.. men det var funfunfun!
Och igår vart vi här också, mitt hopp om en lyckad kväll hade försvunnit. Meeeen, jag tyckte att såhär ska de inte va.. Så jag hällde upp vodka till alla och så började vi shotta. Sen köpte vi mer sprit och drack de :P. En stund efter fick man ju då en blackout. kommer inte ihåg nånting, haha :D.
Men det är helt okej, för det var kul ändå, säger micke :p.
Det är lunch :)
Idag har vi bara slappat och så, gottgott.
Så länge jag är med er två, så kan nothing go fel.

yeeeah, therese åkte ur bigbrother!!! :D:D:D
tråkkärringen får åka tillbaka till norge!!!

Nu ska ja ta och skriva ett mejl till en special person <3 
är dock nervös. : /

You Must Keep Your Soul Like A Secret In Your Throat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0