SUNDAY, BLOODY SUNDAY.

Är återigen hos mamma denna söndag, det blir ingen söndagsstek men vi har ätit en mysig & go frukost tillsammans med våra vänner från Järna :).

I fredags, då älsklingen fyllde 25 var vi bjudna till Elin, så där satt vi ett tag innan vi begav oss till Stian & Sofi på mys. Vi sov över och åkte ut till mamma igår.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag fick änna intrycket om att vi kanske skulle hjälpa Leandro att flytta lite senare. Han har ju inte så mycket grejer, så fort bör det gå. Nu är han på IKEA och handlar bestick & tallrikar så vi får väl se när han dyker upp hemma igen. Han är lite rolig han, han tyckte att mamma kunde sätta igång med flytten medan han var iväg på IKEA. Ja, visst liksom..

Nu är det fyyyra veckor kvar tills jag och Per flyttar! ÅÅÅh, vad jag längtar! Det ska bli så himla gott att att bara börja bygga ett nytt hem med våra saker och inte mammas saker som bara står kvar ;).
Och dessutom kommer jag att ha världens bästa grannar, nämligen min syster & hennes goa familj ♥.

Nej, nu ska jag kissa och lägga mig en stund på soffan!


XOXO, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Moni

Jag vet en annan som längtar minst lika mycket :-)!!<3

2010-11-07 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0