IT'S MY **** IN A BOX

Inte alls mycket att säga idag mer än att jag håller på att tappa förståndet på jobbet, mamma och jag sprang på stan, köpte mig en almanacka och mitt shampoo&balsam, lekit med philip, pratat med emelie och kikat på paradise hotel. Är så vråltrött så jag ska hoppa in i duschen och hoppa i säng.

Eftersom jag inte mår absolut 100 tänkte jag sjukanmäla mig imorgon och dra till ullared. (haha?)
Men det får blir nästa vecka tror jag. Madde kunde inte och när jag väl känner i hjärtegropen kan jag inte lämna jessica med morgondagen. Eller ja, hon lämnar iofs mig med den, jag är först in imorgon. Bra när jag inte har kod och kan avlarma liksom. Den blir la lika hektiskt som idag, antar jag...


Men annars mår jag bra!


XOXO, CIAO!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig! Puss Moni

2009-11-26 @ 03:46:51
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0