DID I REALLY SEE THE GOOD PART YOU DON'T EVEN HAVE?

Är hemma från en mycket härlig afton. Och jag har dessutom klämt i mig macka och kalaspuffar - hur gott är inte det, sådär på eftertimmarna?! Men det får bli min nattmat eftersom gröt är det som gäller på morgonen.
Lisa försökte få med mig på efterfest hos någon jag aldrig hört talas om. Nej Tack.

Jo, mitt hångel ikväll blev en 40-årg man, vars jag inte ens känner :/. Jag står och pratar med Bollen och denne mannen kommer fram och ger mig en blöt puss. What is up with that? Det kunde inte heller jag svara på..
Hörde även att han hade kokain på sig så jag och Lisa pratade med vakten om det. Next thing i know kom polisen. Och nej, detta handlar inte om skvallerbyttabingbong, utan denna människan är sjuk. På riktigt,´,

Men jag träffade Malin och hade as trävvligt med henne :). Madde gick ganska så tidigt, men jag förstår henne. Hade jag vart i hennes läge hade jag redan sovit kl 11. nja, möjligen tolv.

Fick höra en del saker om en viss person, jag nämnde i tidigare inlägg, som jag verkligen inte gillade.
Detta är alltså killen jag alltid haft något med, men inte vetat vad, och tror inte kommer sluta på ett tag. Blev besviken. Men jag lägger förövrigt inte så mycket tid på honom så det kommer jag att fortsätta med.

Nu ska jag lägga mig och vakna relativt sent (9) imorgon!
Älskar sovmorgon!!!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0