Just wanna call you and tell you i care.

Gårdagen blev överraskande trevlig, må jag säga :). Först träffade vi på Gylfe som hade köpt på tok för mycket öl, ungefär en 30 st. Vi fick varsin öl av han och gick vidare till dansgolvet. Plötsligt hamnade vi i en ring med 10 turkar... Tydligen hölls det på med någon battle så vi fick ju haka på ;D.
Går runt lite på GG och hittar min lille prins som sitter där så sött. Sprang självklart därifrån i samma ögonblick. Sedan sågs vi igen, han bjöd på en cider och vi satt och pratade litegranna, myycket trevligt :)  Sedan gick han med hem, mysmys!

Vaknade idag och fjantade runt som fan med lina, lisa kom upp en sväng och fick sig lite kaffe hon med.

Nu har jag nyss tagit mig en skön dusch och gjort en hårinpacking, dags för att spela lite spel tror jag.

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Linet

Hur mår min pricipesa idag :D? <3

2009-02-27 @ 12:30:36
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0