VAD GÅR JURYN PÅ?

Juryn måste seriöst ha ätit något riktigt knasigt.. Dom kan väl inte på fullaste allvar tycka att både Calle och Tove gjorde bra ifrån sig?
Måtte Erik vinna, annars blir mitt nyårslöfte att aldrig mer kolla på idol.
Men jag tror som såhär, juryn vågar inte inse att de valde kassa låtar så de faktiskt låter Tove & Calle tro att detta var "fantastiskt".. Jag kan absolut hålla med om att T&C har varit bra, vissa framträdanden, tove mer än calle dock.
Blev helt frustrerad efter juryns kommentarer, själv tycker jag att det är skamligt!

Så, nu har ni fått höra mig klaga ;) Tack för det!


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: madde

den forsta tyfonen gick upp till 3 i skalan. alltsa 5 ar dom som kommer typ var hundrade ar och jamnar allt med marken. 4 ar dom som river en hel stad till 1000. sa 3 var ganska fett mycket det med! tak, hyddor, fonster och massa massa trad gick at helvete.. :( ganska irriterande och vi var fett radda, ar inte sa mkt naturkatastrofer i sverige. hehe.



nej jag pratar inte tagalog(filippinska) men jag forstar en del och jag SKA lara mig. har borjat lite iaf. hehe. vet inte an vad vi ska ha for priser vi tankte ta det sen nar vi oppnar.. fortfarande ostabilt vader har med vi har borjat bygga upp det mesta som forstordes i tyfonen.



jo det var hon men vet inte vad hon jobbade med eller vart.. sugen pa att dra dit eller? :) vi ska till australien nasta ar. hanka pa dit istallet! det ar mkt varmare.. haha >D

2009-12-05 @ 06:40:48
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0