RIVERSIDE MUTHERFUCKER

Är hemma och är ynklig - alltså sjuk. Mådde inte alls bra när jag vaknade upp imorse. Jag var ovanligt pigg men kände mig trots det helt slut. Så jag fick helt enkelt slänga iväg ett sms till jessica och somna om.
Har blött näsa under natten också så jag har fina fläckar på kudden.
Tur är väl det, det är ändå tre veckor sedan jag bytte sänglakan. Tre veckor är mycket för mig.

Fick även lära idag att min praktik gick ut den siste förra månaden. Jag trodde den höll på till 12:e dec. Men det förklarar ju varför janne hade ett möte med mig ang. anställning och sådant.
Han är så ful, janne. Knepar med alla knep han kan. Usch!

Som tur är ska jag ringa på ett annat jobb idag. Där jobbet handlar om att sitta i kundtjänst.
Jag är ingen telefon-hjälpar-människa, men får jag jobbet försöker jag allt jag kan!
Haha, min syster, lisa och madde vet alla tre vem denne människa är! Jag vet det också men jag har bytt ett par ord med honom under kanske fem minuter ;). Får la se om han känner igen mig :p.

Och så är det ju kursen efter årsskiftet. Jag har bestämt mig att ta den. Nagelbyggare - som menia kallar det.
Ringer jag på jobbet och skaffar det ska mamma hjälpa mig finansiellt! Mycket bra deal ;) (finansiellt, jag vet inte om man säger så men jag försöker låta smart!)


Nu vaknade leandro!!!

XOXO, CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0