Less på typ.. Allt..

Har varit hos far och käkat middag med leandro och lillen. Gick och la mig på soffan och somnade en stund.. Ovanligt, huh?
Går verkligen inte att sitta i pappas soffa utan att somna..
Hände inte så mycket mer, kom nyss hem och ska snart sova igen.

Bröllopet var underbart! Inte nog med att jag tycker det är kul att jobba på bröllop, utan det var Ingeborg, Patricias kusin som hade gift sig. Patricia var med och jobbade, Ingeborg, Rosa och Carlito kände igen mig efter måååånga år :). Efter jag slutat jobba började jag och Patricia festen också ;). Åkte sen in till stan och hamnade på någon efterfest men gick ganska snart.

Verkar inte heller som om solen kommer tillbaka på ett tag nu, det var tur att jag tog vara på dagarna iaf!


Ska ta mig en dusch och söva.




XOXO. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0