don't know if i can do it.

I thought you said, it was going to last forever. noeccbu?
Trots att du fortsätter att såra, kan jag inte undgå att sakna dig.

helgen har varit bra. i fredags var jag hos pappa, käkade lite smörgåstårta och kollade på djävulen bär prada. braa film. konstigt nog tyckte inte pappa det ;). Sedan åkte jag och sofia hem till bamse och, ja återigen kollade på film. haha. kom hem kl 7 på lördagsmorgonen, började röka vattenpipa och sedan satt vi vid datorn. halv nio började vi bli lite trötta, eller vi ville bli trötta.
Hur som helst så somnade vi. Sedan vaknade jag halv ett och kunde verkligen inte somna om.. illa.. så jag gjorde mig iordning medans min prinsessa låg sött och sov.
Hon skulle sedan jobba och jag skulle till Mormor och Morfar. Skulle fira Peter och Morfar. Morfar fick en soda stream, haha. Jag och jonna var gött avis ;p. Robin var faktist med igår, kul det. Men han skulle till gbg så han åkte vid åtta. Jag och leandro hängde med, så jag åkte upp till bamse. Träffade hans lillebror Theodor ;D. Helt go och så.. Han tjötar rätt mycket, men mysig är han ;D. Kollade på tre filmer och jag har nog aldrig varit så trött. herre, jag kämpade för att hålla ögonen öppna, det var ju dödsdömt att försöka lägga sig lite och ha lite mysigt ;p. haha. men ungen somnade sedan och så kollade vi på en film som lillen tyckte var hemsk. sedan en massa prat och sen skulle jag hem. (A)

Får se vad som händer idag, kanske något kul ;)
nu ska jag iaf lägga ansiktsmask och mysa med mami.


Hittade en sida, där någon Per erik hade släktforskat.. Och ida, här är bevis på att jag är släkt med dom..  ;)
http://pererik.se/Kusiner.htm

Salvia - Always
kössen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0