Den första övernattningen

Cause i'm staying over night, maybe i'm doing something right.

Vaknade upp idag och såg inte bara en baby utan två baby. En som stal all min plats inatt, men det gör absolut ingenting. även fast han snarkade som en gris och fes typ i fejjan på mig. Jag tycker om dig ändå, Sisqo :).
Kom nyss hem med Ida, måste plugga som ett jävla fanskap idag, det är jävligt illa. Ska hinna träna och kolla desperate housewifes också, blir jobbigt det här!
Igår var en helt okej dag, kollade på redovisningar hela dagen, gick hem till bamse och där satt charlotta och krille sura små citroner ;P. Sedan gick vi ner till tobbe och hälsade på. Det var kuul :). Sen tillbaka till bamse, kolla på en as grym film och sen slockna. sköönt.

Så här kommer iaf min dag att se ut. (hoppas jag, late fanskap)

- Träna på italienska provet vi har imorgon.
- skriva klart berättelsen på kreativt skrivande.
- Göra modest proposal.
- Ta reda på om utvecklingssamtal.
- Börja med matten.
- läsa om robinson cruse och candide
- läsa boken om nelson mandela
- hitta frågeställnigar till uppsatsen
- Träna.
- Byta lösenord på datorn!
- kolla DH.
- lämna gitarren till sebastian.

fyfan säger jag bara. you just gotta love öp..

dagens låtar: Thomas rusiak ft teddybear sthlm - hiphopper   OCH   Jarule - Reign


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0