?

jag vet inte hur jag känner, eller hur jag vill ha det. jag trodde att jag skulle känna mera, men det gör jag inte. varför? jag vet inte varför det känns så konstigt. allt jag ville ha, trodde att jag ville ha, det finns liksom inte. bara ibland. ibland känner jag att det är detta jag vill ha.. men..'
gah, snacka om att bli galen på detta. jag vill hela tiden ha dina armar runt mig, jag vill hela tiden ha dig i min famn. MEN. jagvetinte. önskar att jag visste vart detta är påväg. jag har ingen aning om vad du vill, eller vad jag vill. men jag trodde att detta skulle vara en vän-grej.. men det är det inte.. så jag är lite nyfiken på vad du menar med att "vi bara ska vara vänner". konstigt.
jag vet att jag tycker om dig. och att du är den bästa killen. men samtidigt - jagvetinte.
hjälp mig.. för jag vet i n g e n t i n g .


"det är nu du ska kyssa mig..."

just nu ligger han och kollar på starwars, fuck that. orka sån skit ;p. men emellan åt lägger jag mig brevid, tätt intill. gah. jag är trött, har nog inte varit såhär trött på evigheter. bokstavligt talat kan vi ligga och sova heeeeeeeeela dagen.. hoho.


naj nu ska jag kolla vad det går för bio. är sugen as hell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0