You can't walk away from love.

Sitter nu hemma i sängen, med Baby och Mickey. Kollar på "Original Sin", den är sjukt bra tycker jag.
Igår vart vi på inflyttningsfest hos Mickey syrra.  De va as skoj :D sen drog vi vidare till nån på strömstavägen... det var okej där. Sofia och jag fick iaf i oss en del och halkade lite mycket med dessa jävla skor :p sen sov vi hos Micke.. Fan va mycket det hände den kvällen.. ;p
Såå, idag har vi bara tagit det superlugnt och så. Mysigt och gott.

Imorgon åker jag till Vargberg, för att hälsa på systrarna och kolla på den nya bebin :). Nellie heter hon :) ska bli skojskoj. Kommer dock sakna min lilla baby. Men hon ska ringa mig hela tiden, för nu har hon pengar på mobilen!
Hon fyllde ju år igår :) :).

Nu ska jag återgå till att kolla på filmen med sötbarna.
:)
så ska jag skriva mera sen, lite mera känsligt och så ;p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0