sugar, were going down

Jag vet inte vad jag kan tro på längre, jag vet inte om jag ska tro på mig själv. Jag är inte ens säker på om jag riktigt kan förklara det jag menar heller. Jag försöker att komma fram till ett svar, till en fråga. Men svaret kommer jag inte få reda på om jag inte ens vet svaret.

Det är svårt när jag är osäker och när jag inte ens vet hur jag ska kunna förklara, för mig själv, hur jag känner och tänker.
-         Nobody knows how much she blames herself.

Serioeeeest, jag har ingen aning om hur jag någonsin skulle kunna klara mig utan dig.
Att en liten liten söt ungjävel som du kan göra så mycket och kan vara en sådan jävla glädje.
Även om min dag har nått botten och jag känner för att stoppa huvudet i sanden, kanske t.o.m. aldrig mera vakna upp så finns det alltid värme, hopp och tro ifrån dig.
-There’s nothing I wouldn’t do for you.
Vad som än händer, kommer jag alltid finnas kvar, det finns för mycket mellan oss, så det skulle inte gå att brytas. Jag kommer göra alltingen för att försöka hjälpa dig, så länge du låter mig, det finns nog ingenting som betyder mer än att du mår bra.
Tack min älskling, tack för alltingen. Jag önskar att jag kunde gottgöra dig för att du gör alltingen så fint för mig, för att du tar mig före dig själv.
Fili Gia Panda, du&jag baby.

The truth is, I miss you.
Yeah, the truth is that I miss you so.

Jag fick jobbet, men jag vet inte om jag är så himla glad som jag trodde att jag skulle. Men jag ska se hur det går, ska tillbaka imorgon p utbildning. Tänkt om jag säljer till 10-20 kunder, då blir det ju cash! :)


En speciell puss till Jonas, för han är söt och för att han fyller år idag! :)


Puss haj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0