Snood.

Sett spel som for sure har fångat hjärtat. Jag spelar och jag älskar det. Tiden går otroligt fort och jag tänker på ingenting annat än det.
Sköntsköntskönt.

Jag blev så rädd när du berättade det, jag fick ont. Det är ingen stor grej eller farligt eller så, men ändå så kändes det ända in i hjärtgropen. Och jag oroar mig, kanske dock i onödad, men vad gör man inte för någon man älskar så himla mycket?
Jag hoppas allting går bra, för allt jag vill är att du ska må bra.
Mamma, jag älskar dig så ofantligt mycket.
Ingenting är värt utan dig.

Har finfina gäster här (peter och agneta.) Fikat och haft de mysigt :).
Pinnes plan vart försenat flera timmar :p. De skulle åkt kl. 8. Men de fick åka kl. 3 på eftermiddagen :p stackars.

You stood by me, belief.


love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0