I don't wanna be.

Put the you-know-what in the you-know-where.


orkar inte ens tänka klart just nu, orkar inte ens tänka varför.
allt jag vet är att jag inte är säker på om det är värt att vänta.
för det kommer ju nog inte sluta till min fördel ändå.


Jag kanske borde ringa Robin, det känns nästan som om det skulle behövas men sen är jag osäker på om det verkligen är så himla nödvändigt, det har väl lugnat sig skulle jag tro. Och det hoppas jag.


Felicidad, eso es lo que tú me das..
felicidad, cada mañana al despertar
felicidad, desde ti y para siempre.

Jag vill bara sluta mina ögon och inte längre vara med.


Igår;
Re;union. Ganska fräckt då.
Det vart ett band som var så gryymt bra. loved it!
Kill The Cat var också bra, men jag tycker att dom har mycket att jobba med, speciellt Lisa.
Hon är tråkig på scen och har könstig röst.

Sedan gick jag och cola hem efter att lämnat av Emelie och Ponta.
Gick sedan ut för att träffa Danne, Kevin, Eric och Biffen. Sen träffade jag Robin (knape) och sedan Robin (min bror) snackade om lite olika saker och det var bra. Tycker om han så mycket.


yeye, nu har Johanna åkt hem och jag har ingenting att göra, funderar på om man ska dra hem till pappa och käka eller nåt. vettefan.. Eller så ligger jag kvar här och sover.
Och det känns jävligt lockande
:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0