Här kom det.

Det har kommit. Placeringen. Stenungsund..
jag vet inte hur det kändes. Hade verkligen hoppas på trollhättan..
Bara för att kunna fly. :/ :/

Mamma säger att vi kanske inte alls kommer att flytta och jag tror att det var nästan det jag ville.
Det är svårt att hitta lägenhet i stenungsund och hus med för den delen. men det är inget alternativ..
Eller nåt..
Åke blev iaf placerad i trollhättan. Men där jobbade han ju halva tiden ändå.

men jaaa.
Vi får se hur det blir, ska avvakta ett tag..

Idag åker jag nog hem med Emelie efter skolan.
Kankske egentligen borde plugga, men det kan jag nog göra hemma hos henne. Såvida jag inte behöver komma åt internet..
mysmys, då får man sig god mat :).

Baby, Baby.
Ingenting hade vart värt någonting om inte du fanns.
Du är mitt syre.
Jag älskar dig --> Fili Gia Panda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0